dimecres, 15 de maig del 2013

Una web móvil para Scrap + Sitges


Gerard Espino,  un joven estudiante, ha dedicado su tiempo libre a diseñarnos una página web para el teléfono móvil que ofrece toda la información sobre la feria.



Podéis encontrar en esta web:
-          Los expositores: link a sus webs o blogs, su ubicación en la feria,...


-          Los talleres


-          Indicaciones de cómo llegar a la feria. Si lo deseas te guía desde tu ubicación actual hasta la feria, los talleres o el parquing.



La dirección de nuestra página web móvil es: www.feriascrapplus.tk.

Para acceder con mayor facilidad a la web puedes escanear el código QR.

En el lateral del blog tendréis permanentemente el código QR para que lo podáis escanear.

5 comentaris:

  1. M'encanta aquesta innovació! Felicitats al Gerard, és estupenda i molt útil.
    ptns!

    ResponElimina
  2. Hola, volia comentar una cosa que em sembla molt important, i és que els horaris de tallers de l'Elena a Blokum están equivicats, he parlat amb ells i m'han confirmat el meu horari i no coincideix amb els que posa aquí!! si nó ho rectifiqueu moltes persones es poden fer un embolic!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Angelina,
      Al quadre de tots els tallers és complicat posar un horari especial pel curs però a l'entrada on es parla del taller ja està especificat. Espero que tot vagi bé.

      Elimina
  3. Genial!!! quina bona feina!!!
    Petonets
    Rosa

    ResponElimina
  4. Fantàstic! M'ho acabo de guardar al mòbil!

    ResponElimina